Benvinguts!

En aquest blog podreu trobar els diferents recursos que vagi recopilant d'educació infantil
i altres coses que em semblin interessants
que em vagi trobant per aquest món, tant real com virtual.

Com diu el títol aquest blog no vol ser ni millor, ni pitjor, simplement... diferent.

Intentarè actualitzar-lo sovint, però no prometo res.







dijous, 6 de maig del 2010

Poema: El cargol

Un petit poema per ensenyar als més petits aquests dies que plou.

El cargol

Amb tres gotetes de pluja
enganyaré el cargol
perquè surti i tregui banya
encara que faci sol.

Joana Raspall

1 comentari:

  1. Hola Natàlia.
    Tinc un blog amb cançons que he fet a partir dels poemes de la joana Raspall. Aquest hi és. Als petits no els agrada gaire perquè em diuen que fa plorar.
    Escolta-ho i ja em diràs.

    www.juglaresc.blogspot.com.es

    Joan

    ResponElimina