Benvinguts!

En aquest blog podreu trobar els diferents recursos que vagi recopilant d'educació infantil
i altres coses que em semblin interessants
que em vagi trobant per aquest món, tant real com virtual.

Com diu el títol aquest blog no vol ser ni millor, ni pitjor, simplement... diferent.

Intentarè actualitzar-lo sovint, però no prometo res.







dimecres, 5 de maig del 2010

Un drac ferotge

Aquesta cançó la portem cantant molts dies a casa i em sembla molt divertida per als nens.
La podeu introduir per Sant Jordi.

UN DRAC FEROTGE

Un drac ferotge per la boca
treu foc, treu foc.
No menja pa ni menja coca
treu foc, treu foc.

La gent s'espanta quan el veu.
Qui no l'ha vist mai no s'ho creu.

Drac catacric, catacrac,
no em fas cap por,
catacric, catacrac,
tu ets com un xai
oi que sí, què carai!
i jo el pastor, sí senyor!

Un drac ferotge per la boca
treu foc, treu foc.
No menja pa ni menja coca
treu foc, treu foc.

Se'l pot trobat a qualsevol llac
és un drac verd i remullat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada